Mahtuu tuosta kissan suusta isompikin hiiri, Kiitos käynnistä Teuvon kuvat blogissa ja kommentistasi. Mridän kylällä nämä markkinat ovat olleet jo ainakin kolmekymmentävuotta, joten perinnettä on. Ne on aina tähän samaan aikaan syksyllä, laita ensivuoden kalenteriin.
Ihanaa, viikonloppu!
VastaaPoistaHei Taru, olisipa elämä yhtä viikonloppua : D
VastaaPoistaJuuri näin ;) Kissat kyllä tietävät!
VastaaPoistaTuo pyyntö tulee oikein sielun pohjasta ja pontevasti.
VastaaPoistaAurinkoa ja hyvää mieltä.
Jei!
VastaaPoistaIhana kuva, kyllä perjantain kunniaksi kannattaa maukua:D Hauskaa viikonloppua!
VastaaPoistaHauska!
VastaaPoistaVoi kun toinen on ihana, tuo elävämpi!
Mutta kauniita ovat nuo muutkin kissat, itse kerään posliinikissoja :D
Hauska kuva. :D Mukavaa viikonloppua!
VastaaPoistaMahtuu tuosta kissan suusta isompikin hiiri,
VastaaPoistaKiitos käynnistä Teuvon kuvat blogissa ja kommentistasi.
Mridän kylällä nämä markkinat ovat olleet jo ainakin kolmekymmentävuotta, joten perinnettä on.
Ne on aina tähän samaan aikaan syksyllä, laita ensivuoden kalenteriin.
Teuvo Noormarkusta
Kiitos jokaiselle erikseen. Nyt on jo lauantai ja huomisen jälkeen arki... näin se elämä menee.
VastaaPoistaTeuvo: laitan heti ylös, kun ostan ensi vuoden kalenterin : )
:D Kuvaaja ollut juuri oikealla hetkellä paikalla!
VastaaPoistaEi perjantai hukkaan kulua saa:D:D
VastaaPoistaTosi hyvä kuva. Leevi kiittelee terveisistä.
VastaaPoistaPaavo ja Harmi: vahinko. Eihän sitä voi etukäteen tietää, että hän suunsa aukaisee : )
VastaaPoistaFamu: taas on uusi perjantai : )
Birgitta: kiva, kun kävit : )