19.12.09

Hei, vähän tilannetajuu, pliis



Muksun (jonka oikea nimi on BeeBee, mutta eihän sitä voi käyttää; viittaa liikaa yhteen ohjelmaan, jota ei ainakaan tämän talon ykkösemo katso vahingossakaan, tai siis kerran tarkoituksella, jotta tietää, mitä ilman voi elää) mietteitä, jotka on helposti luettavissa elekielestä:

Ethän sä kakkosemo (koska kissalle kaikki ihmiset ovat emoja; olen antanut itseni lukea opaskirjasta) voi oikeasti vaatia, että mä meen ulos tässä hmph tyylikkäässä villaröijyssä. Ton vastapäisen talon vanhanmiehen kissa nauraa mulle koko loppuikänsä. Meidän suhe on siinä vaiheessa, että se ei oikeestaan ole vielä vaiheessa ollenkaan eikä koskaan tuukkaan, jos se näkee mut tää päällä. Oikeestaan mun kaunein väritys on just tossa hartiaseudulla ja kun mä mukamas välinpitämättömästi käännän sille selkäni, se ei nää sitä. Se näkee vaan mun takapuolen, joten oikeestaan voisit mieluummin tehä mulle housut. Menisitkö ite ulos pelkkä takki päällä? Häh?

Kyllä mä tiedän, että olet suunnitellut tän ekaks ja sitten tehnyt sitä suurella vaivalla, mutta mä voin antaa tän siskolle. Se saa ettii oman kumppanin jostain kauempaa ja jättää ton naapurin hrrrr ihanan kisulin mulle. Mä en nouse tästä, nääthän sä, että tää on niin painavakin, ettei tän kans pysty kävelee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luetuimmat : )